Paid2YouTube.com

joi, 25 martie 2010

La Familia feat. Cedry2k & Bibanu– Consecinţe (video)



Pe mtv.ro tocmai a fost lansat clipul melodiei “Consecinţe”. Este un featuring cu Cedry2k şi Bibanu, care vorbeşte despre libertate şi despre viaţa pe care deţinuţii o au în penitenciare. Videoclipul şi piesa sunt inspirate din filmul “Eu când vreau să fluier, fluier”.

“Mesajul pe care am vrut să-l transmitem este că poţi să faci ce vrei, dar trebuie să fii conştient şi să-ti asumi consecinţele. În viaţă esti pus în situaţii limită, care cer reacţii rapide, care de multe ori sunt privite ca extreme”, a declarat Cedry2k.

“Am vrut să surprindem viaţa deţinuţilor din penitenciare şi am expus cronologic stările prin care trece o persoană aflată în închisoare. Am pus foarte mult suflet în realizarea acestui videoclip” a declarat Sişu.

Niciun comentariu:

Director web Top88 - Director web Submit Your Site SmartNetBook.ro